2013. 03. 09.

Macskaszemes

Vagy két évvel ezelőtt egy végkiárusítás jellegű leárazáskor (gondolom, egy bizonyos termékkör maradványaitól szerettek volna megszabadulni) betévedtem a Boráros téri gyöngyös boltba. Akkor vettem különböző színű, kúpos csiszolt macskaszem-gyöngyöket. Sajnos, éppen ezért később hiába kerestem, már nem tudtam kiegészíteni a készletemet, és volt olyan szín is, amiből pl. csak egyetlen dobozkával sikerült vennem. Gondoltam, sebaj, majd amikor fel akarom használni, legfeljebb alaposabban végig kell gondolni, hogy mit lehet belőlük fűzni.

A sötét olivzöld, matt japán kásákra tavaly ősszel tettem szert, és szép csendben vártak sorukra, mikor Hédi lányommal válogattunk a kincses dobozaimban, valami fűznivalót tervezgetve. Ahogy meglátta őket, rögtön mondta, hogy neki ebből fűzzek egy nyakéket. A szóba jöhető díszítő elemeket átnézve a hasonló színű macskaszemek rögtön duruzsolni kezdték, hogy őket válasszuk. Így is lett, és most mutatom a végeredményt:



 

10 megjegyzés:

  1. Jó választás volt...én még nem is láttam ilyen formájú macskaszem gyöngyöket....ez a fajta toho az egyik kedvencem...fantasztikusan illenek egymáshoz...gyönyörű lett ez a gallér!

    VálaszTörlés
  2. Jo izlese van Hedinek.
    Eletemben nem lattam ilyen csodalatos macskaszem bicone-t.Nagyon szep galler lett

    VálaszTörlés
  3. Ez a macskaszemes bicone valami csodaszép, élőben pedig biztosan még szebb. Megtaláltad a méltó helyüket!

    VálaszTörlés
  4. Csodaszépek ezek a kúpos macskaszemek, különlegesek. Még én sem láttam ilyet - sajnos! Hédinek jó az ízlése, mert ezek a sötét olivzöld kásák is mesések, a két gyöngy pedig tökéletes páros! Hédi nagyon szerencsés, hogy ilyen szépségeket hordhat!

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű darab lett ezekből a gyöngyökből. Nem hiába vártak a sorukra! :)

    VálaszTörlés
  6. Szia-szia!
    Kúpos csiszolt macskaszem gyöngyök?! Még sosem láttam ilyet! Nagyon szép gyöngyök, na és a belőlük készült nyakék?! Gyönyörű! Minden ékszered nagyon szép! :)
    Gratulálok! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép! Az egyszerűsége miatt lett tökéletes!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...