2010. 05. 29.

Bordó hematittal, hematit bordóval

Ezt a tászlit a Praktika magazin 2007. novemberi számában megjelent cikk alapján fűztem. Annyit változtattam rajta, hogy a 3 mm-es helyett 4 mm-es csiszoltakat használtam hozzá, így a középső minta kiemelkedik a síkból. Lehet, hogy ezzel túl messzire mentem, de remélem, hogy nem csak nekem tetszik így.



Az ukrán, mint már annyi másik nyakékem, a Decsi-Kiss Marcsi honlapján látottak alapján született. Persze, a kivitelezés még meg sem közelíti az ottani darabokét, de azért igyekszem, hogy előbb-utóbb az is sikerüljön.


5 megjegyzés:

  1. Hű, szuperek lettek. Az a bordó aztán igazán figyelemfelkeltő a csiszoltakkal, és a kékes is szuper! :)

    VálaszTörlés
  2. Jó lett mindkettő. Szerintem az ukrán is jó lett. Én is nagyon szeretem ezt a mintát, sokféleképpen lehet variálni. Gratulálok. Ildikó

    VálaszTörlés
  3. Very very wonderful!!!
    Greets from Germany, Ruth

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm. A bordót megkapta az egyik sógornőm,remélem, jól fogja érezni magát benne.
    Ruth, thanks a lot.

    VálaszTörlés
  5. Álomszépek!!! A színválasztás is nagyon jó!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...