2010. 04. 25.

Ásványbörze volt Csepelen

Életemben először ásványbörzén voltam! Úgy éreztem magam, mintha Ali Baba meséjébe csöppentem volna. Alaposan végigbogarásztam mindent, nem akartam elkapkodni a döntést. Úgy gondoltam, csak azt veszem meg, amiből magam elé tudom képzelni azt az ékszert, amit készíteni fogok belőle.
Már most látom, hogy nagy fába vágtam a fejszémet, mert - hogy mást ne említsek - be kell még szerezni a hozzájuk illő gyöngyök egy részét, amiket a befoglaláshoz használni fogok, de előbb-utóbb az is meglesz.
Mindenesetre nagyon élveztem a börze hangulatát. Íme a "zsákmányom" (természetesen majd a kész darabokat is megmutatom):





6 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek! Kíváncsi vagyok a kész művekre!
    A gyöngygallérjaid nagy kedvenceim!

    VálaszTörlés
  2. Én is voltam ma ott. :) Tényleg nagyon szép dolgok voltak, csak a pénztárcám nem engedett túl sok mindent, de mindenesetre gratulálok a szép szerzeményekhez! :)

    VálaszTörlés
  3. Mennyi gyönyörüséget szereztél!!!
    Én még nem voltam ásványbörzén,lehet nem is szabadna elmennem!!:-)))))

    VálaszTörlés
  4. Úristen, mennyi kincs, tudnék én is turkálni ilyen helyen!! Kiváncsi vagyok, mik születnek belőlük?
    Egyébként gratulálok az eddigi munkáidhoz, nagyon szépek! Kevesen fűznek gyöngygallérokat, a tieid különösen megfogtak!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm. Nagyon élvezetes délelőttöt töltöttem ott, azóta meg a bevásárolt kincsek begyöngyözésével töltöttem sok szép órát...

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...